وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

تصاویر کتاب شیفت شب نوشته علی اکبر ابویسانی

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • بهداد دالوندی
  • سلام آقای ابویسانی
    من به‌تازگی کتابی با عنوان مشابه کتاب شما به چاپ رسوندم. الان داشتم در اینترنت عنوان کتابم رو جستجو می‌کردم که به کتاب شما برخوردم. این همه شباهت خیلی برام جالب بود؛ عنوان کتاب‌ها، نوشته پشت جلدشون، ارتباطشون با شبکاری و همینطور طنز بودن هردوی اونها و تنها یک تفاوت که کتاب من شعر هست و مال شما نثر.
    خیلی کنجکاوم بدونم چطوری می‌تونم یه نسخه از کتابتون رو تهیه کنم.
    اگه دوست داشتید کتاب من رو هم ببینید می‌تونید به سایت www.dalvandi.ir سر بزنید.
    به امید موفقیت‌های روزافزون.
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب خدمت شما بابا برقی عزیز :) من ابویسانی هستم نویسنده کتاب شیفت شب  :)  خیلی جالب بود برام وقتی کامنت شما رو دیدم ! یک عنوان یک مفهوم یک طرح و عجیب یک سرگذشت :) فقط یکی نثر و یکی شعر ! من هم خاطرات حدود 5 سال سرشیفت تولید یک کارخانه را منتشر کردم. در 10 فصل و هر فصل یک خاطره غالبا طنز :) مصائب زیادی هم برای چاپ داشتم و با اینکه باشگاه فرهنگی داشتیم ، حمایتی نکردند و با هزینه شخصی چاپ کردم. در نمایشگاه کارخانه هم 10 نسخه فروختم و از 100 نسخه جاپی حدود 70 تا هنوز هست و جایی برای توزیع هم پیدا نکردم :) 
    برای شما قلبا ارزوی موفقیت و شادکامی دارم ، به امید دیدار تان ، علی اکبر ابویسانی

    من هم راستش علاقه مند به خواندن کتاب شما شده ام . فایل الکترونیک کتاب من را می توانید در وبلاگ خودم انلاین تهیه و دانلود نمائید.

    http://abaviak.blog.ir/post/3
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی