وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

نحوه تماس با من - وبلاگ علی اکبر ابویسانی

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ


شما دوستان و کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید نظرات یا انتقادات خود را از طرق زیر با من در میان گذاشته و با من در تماس باشید. مشتاقانه منتظر شنیدن دیدگاه های شما بزرگواران در مورد آثار چاپی و یا مطالب منتشر شده هستم.


آدرس ایمیل مستقیم :     abaviak@gmail.com

فرم آنلاین تماس با من :            اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی