وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

وبلاگ علی اکبر ابویسانی

معرفی و انتشار آثار و دست نوشته های عمومی

معرفی کتاب شیفت شب نوشته علی اکبر ابویسانی

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ

کتاب "شیفت شب" روایتی داستانی از اتفاقات و مسائل و هیجانات پیش آمده برای مهندس جوانی است که بعد از دانشگاه، در یک کارخانه بزرگ صنعتی به عنوان "مدیر شیفت تولید" مشغول به کار شده و پس چند سال فعالیت در این سمت، خاطرات خود را با قلمی ساده و روان و با زبان طنز به تحریر درآورده است. این کتاب شامل مجموعه ای از داستان ها یا خاطرات کوتاه مرتبط با هم می باشد، که در ده بخش جداگانه گردآوری شده است.

تصویر روی جلد             شناسنامه کتاب           تصویر پشت جلد


فهرست مطالب              سخن نویسنده             لینک کتابخانه ملی


مقدمه کتاب : ما با خاطراتی که از خودمان در ذهن دیگران به جای می گذاریم، به یاد آورده خواهیم شد. اگر شریک شادی ها و لحظات خوب آنها باشیم، هر وقت که به ما فکر کنند، لبخند خواهد زد و تصویری زیبا از ما در ذهن شان نقش خواهد  بست. اگر هم دلیل اشک ها و باعث سختی هایشان باشیم، ما را با رنج و بغض از خاطر خواهند گذراند. حرف ها و رفتار ما روی اطرافیان مان اثر دارد. پس چه بهتر است اگر تلاش کنیم که اثری از خوبی و شادی و رفاقت باشد. در هر جایگاه و رتبه ای که باشیم ، بالاخره باید روزی برویم و بعد از آن، این قضاوت آدم هاست که نقش یا سایه ای از ما در پشت سرمان برای آیندگان خواهد ساخت. اگر بگویم مهم تر از وجود داشتن یک آدم، احساسی است که از بودنش به دیگران منتقل می شود، شاید سخن گزافی نگفته باشیم.



نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی